Atgriešanas politika

Preces atgriešana
Mūsu preces atgriešanas politika ir spēkā 14 dienas no Jūsu pasūtījuma piegādes brīža. Ja ir pagājušas vairāk nekā 14 dienas, kopš Jūsu prece tikusi piegādāta, naudas atgriešanas vai preces apmaiņas iespējas diemžēl nepastāv.
Mēs nepiedāvājam preces atgriešanu precēm, kas iegādātas par akcijas/ izpārdošanas cenu.
Lai kvalificētos preces atgriešanai, Jūsu precei jābūt nelietotai un tieši tādā pašā stāvoklī, kā Jūs to saņēmāt. Precei jāatrodas oriģinālajā iepakojumā.

Naudas atgriešana
Kad Jūsu atgrieztā prece ir saņemta un pārbaudīta, mēs Jums nosūtīsim e-pastu, kas apstiprina preces saņemšanu. Tāpat arī mēs Jūs informēsim par atgriešanas apstiprinājumu vai noliegumu. Ja atgriešana tikusi apstiprināta, tā tiks apstrādāta un automātiski Jums tiks atmaksāta preces vērtība Jūsu oriģinālajā maksājuma metodes veidā.

Aizkavējušies vai neatnākuši maksājumi
Ja Jūs pēc apstiprinājuma saņemšanas, neesat saņēmuši naudas atmaksu, lūdzu sazinieties ar savu banku, jo tas var aizņemt laiku, pirms naudas pārskaitījums tiek izpildīts. Ja esat to izdarījuši, bet pārskaitījums joprojām nav saņemts, lūdzu sazinieties ar mums e-pastā info@latvin.lv.

Preces apmaiņa
Mēs nodrošinām preces apmaiņu tikai tad, ja prece ir bojāta vai ar ražošanas defektu. Ja to nepieciešams apmainīt pret tādu pašu preci, lūdzu sazinieties ar mums e-pastā info@latvin.lv.

KROM Baltic adrese:
Ķengaraga iela 10A,
Rīga, LV-1063
Latvija

Piegāde
Ja Jūs atgriežat preci mūsu noliktavā, Jūs esat atbildīgi veikt preces nosūtīšanu un segt visus ar to saistītos izdevumus.

Ja Jūs sūtat preces, kas vērtas vairāk nekā 75 EUR, iesakām Jums apsvērt izmantot izsekojamus piegādes pakalpojumus, vai iegādāties piegādes apdrošināšanu. Mēs nevaram garantēt, ka saņemsim Jūsu nosūtīto preci.

Latvian|LV